Je kunt het niet altijd precies zo krijgen als je wil, maar als je je best doet …

… en bovendien onhandig is …

Wie net als ik voor het eerst een eigen blog begint en bovendien onhandig is, loopt tegen  heel wat problemen en probleempjes aan. Als je daarnaast ook nog eens weinig kennis hebt van het internet-jargon en nauwelijks nog enig idee welke voorzieningen wat allemaal doen, heb je een dubbele handicap. Daarom had ik iemands hulp nodig om te kunnen realiseren wat ik ongeveer voor ogen had.

Al doende heb ik ondertussen het nodige opgestoken en ben ik in staat om het blog een beetje fatsoenlijk in te richten en te presenteren. Dat het dan niet allemaal precies zo is als ik zou willen, mag de pret niet drukken. De kop is eraf, het leven van een nieuwe blogger kan beginnen. Zelf is hij nog het meest benieuwd hoe dat bevalt. U hoort er nog van.

Lees het vervolg hier.

Geef een reactie

