Blogzoekers

(lees ook het vorige stukje)

Wie net als ik een weblog heeft, krijgt regelmatig bezoek van mensen die een zoekmachine hebben gebruikt. De meeste zoektermen zijn adequaat en slaan op de een of andere manier op de onderwerpen die op mijn blog aan de orde komen. Zo luidt bijvoorbeeld een van de zoektermen van vandaag “schreeuwende ouders langs de lijn”. Dat heeft zonder enige twijfel betrekking op het stukje Buitenspel.

Soms is mijn blognaam enigszins verhaspeld ingetypt, zoals “blog Kees de Jonge”, “Keessie blog” enz. Ook deze zoektermen laten aan duidelijkheid niets te wensen over. Maar er zijn er ook die minder goed te plaatsen zijn.

De leukste en gekste vijf van de afgelopen week zijn deze:

– seks met kees

– ik droom vandaag dat ik in de gevangenis ben

– pianosonate 4 uur

– knutselen met schoenen

– mijn vrouw is een doos

Over de bovenste zoekterm doe ik hier geen verdere mededelingen. Hoe die laatste tot mijn blog heeft geleid, is me echt een raadsel. Ik zie werkelijk geen enkel verband. Onze Lieve Heer en bloggers hebben rare kostgangers.

Geef een reactie

