Droog

Ik sta al een tijdje droog en dat zal voorlopig ook wel zo blijven. Nee het heeft niets met drank te maken. Ik neem nog altijd mijn dagelijkse glas wijn bij het eten. Dus dat zit wel goed. Maar van het schrijven van blogstukjes is het al een tijdje niet meer gekomen en er zit ook niets in het vat. Andere dingen leggen teveel beslag op me om ook hier nog actief te kunnen zijn.

Maar ik wil mijn trouwe lezers niet al te zeer teleurstellen. Daarom heb ik voorlopig een alternatief. Ik laat een gastschrijver aan het woord. Ongevraagd, maar dat is in dit geval mogelijk en toegestaan.

Op de website van de NRC stuitte ik een paar dagen geleden bij toeval op stukjes die ik zeer de moeite van het lezen waard vond. Daar wil ik u deelgenoot van maken, voor zover u dat nog niet bent. Kortom: ik beveel u die stukjes van harte aan. En u kunt voorlopig weer vooruit. Totdat ik me hier weer zelf ga roeren. Maar dat duurt nog even.

In de tussentijd kunt u de stukjes van Marjolijn van Heemstra tot u nemen. Veel plezier!

2 gedachten over “Droog”

Geef een reactie

